Potrzebujesz naszej pomocy? phone 71 321 72 71 lub 71 321 72 70

Promocja i kontakt z mediami

Agnieszka Korzeniowska - Rzecznik MPK

phone071 325 08 07, 726 002 965

mailrzecznik@mpk.wroc.pl

Proszę również kontaktować się z Biurem Obsługi Pasażera – kontakt w zakładce Biuro Obsługi Pasażera.

Jesteśmy do Waszej dyspozycji w dni robocze w godz. 7.00 do 16.00 oraz pod telefonami komórkowym poza godzinami pracy biura.

Na wszelkie pytania staramy się zawsze odpowiadać niezwłocznie.

Prosimy jednak, abyście chcąc na dany temat uzyskać odpowiedzi jeszcze tego samego dnia, zwracali się z nimi do nas do godz. 11.00.

Prosimy, byście brali pod uwagę to, iż udzielenie informacji może wymagać szczegółowych ustaleń i kontaktu z innymi pracownikami MPK. Zdarzyć się więc może, że udzielenie odpowiedzi nie będzie możliwe natychmiast, ale zawsze z zachowaniem terminów wskazanych w ustawie o dostępie do informacji publicznej.

Do Waszej dyspozycji oddajemy materiał  oraz zdjęcia, które umieszczamy na naszym fanpage na Facebooku. Prosimy jedynie, by przy publikacji podawać źródło, z którego pochodzą materiały.

W wypadku chęci cytowania naszych wypowiedzi uprzejmie prosimy o autoryzację.

Osoby, które nie są dziennikarzami, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Pasażera (dane w zakładce Biuro Obsługi Pasażera).

Nie udzielamy informacji na temat kursowania autobusów i tramwajów, dojazdu komunikacją miejską, przebiegu windykacji czy informacji na temat poszczególnych telefonów w MPK. Wszystkie niezbędne informacje znajdziecie Państwo na naszej stronie internetowej.

Skargi od Pasażerów przekazujemy do Biura Obsługi Pasażera lub Rzecznika Pasażera.

 

Biuro ds. Komunikacji Społecznej i Promocji

Klaudia Zając

Specjalista ds. komunikacji wewnętrznej

phone71 325 08 06

mailk.zajac@mpk.wroc.pl

Bartosz Naskręski

Specjalista ds. komunikacji społecznej

phone71 325 08 07

mailb.naskreski@mpk.wroc.pl

Renata Bartkowiak

Specjalista ds. promocji

phone71 325 08 06

mailr.bartkowiak@mpk.wroc.pl