Przegląd prywatności

Chcąc udogodnić Ci korzystanie z naszej strony, wykorzystujemy pliki cookie, które są umieszczane na Twoim komputerze, telefonie komórkowym lub tablecie. Pliki te pomagają nam zrozumieć Twoje potrzeby i dzięki temu doskonalić funkcjonalności naszej witryny. Są one także wykorzystywane do dostarczania spersonalizowanych treści i reklam. Część z plików jest niezbędna do prawidłowego działania serwisu i jego funkcjonalności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie plików cookie, możesz łatwo zarządzać swoimi uprawnieniami, np. we własnej przeglądarce internetowej lub po wybraniu opcji Zarządzaj cookie. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz w naszej Polityce prywatności.

Ikona standardu tekstu prostego


Otwieramy dwa nowe biura obsługi pasażera. Mają one ułatwić komunikację pasażerów z MPK. Będziemy bliżej swoich podróżnych – i to dosłownie. Nowe BOP-y będą bowiem w uczęszczanych przez nich miejscach.

22 listopada biura obsługi pasażera zostaną otwarte w dwóch nowych lokalizacjach: przy al. Kromera 21a – czyli na pętli tramwajowo – autobusowej „Kromera” – i przy ul. Świeradowskiej 22, a więc koło tramwajowej krańcówki  „Gaj”. Oba są przystosowane do obsługi osób o ograniczonej mobilności.

Chcemy być jeszcze bliżej pasażerów, dlatego podjęliśmy decyzję o otwarciu dwóch biur obsługi pasażera w nowych lokalizacjach – mówi prezes MPK Krzysztof Balawejder. – Placówki znajdują się w dwóch różnych częściach miasta, w pobliżu dużych węzłów przesiadkowych. Ułatwi to zainteresowanym dotarcie do tych miejsc.

Oprócz lokalizacji zmieni się również czas pracy BOP-ów. W nowych punktach będzie on dłuższy niż w starym biurze przy ul. Prusa.

– Organizując pasażerom możliwość kontaktu z MPK musimy myśleć o wszystkich. Dlatego nasze nowe biura obsługi pasażera będą otwarte od godziny 8:00 do 19:00. Warto również wspomnieć, że kontaktować można się z nami także mailowo i telefonicznie – dodaje Krzysztof Balawejder.

Dotychczas działające biuro obsługi pasażera przy ul. Prusa otwarte będzie do 19 listopada.

 

Czym są BOP-y?

Biuro obsługi pasażera to miejsce w którym pasażerowie mogą wyrobić Urbancard, złożyć pisemne wnioski i odwołania, czy zasięgnąć potrzebnych im informacji – m.in. na temat rzeczy zagubionych lub bieżącego funkcjonowania MPK.

Jak dojadę?

Do nowych lokalizacji dojechać można za pomocą komunikacji miejskiej. Do punktu przy alei Kromera możliwy jest dojazd tramwajami linii: 6, 11, 23 oraz autobusami linii: A, N, 105, 116, 118, 128, 130, 132. W przypadku punktu przy ul. Świeradowskiej skorzystać możemy z tramwaju linii: 31 (po zakończeniu prac na ul. Milenijnej będzie jeszcze linia 32) oraz autobusów linii: K, 136, 143 i 145.

Rusza sklep MPK Wrocław

W dniu inauguracji nowych biur obsługi pasażera rusza również sklep MPK. Będzie to nie lada gratka dla fanów transportu publicznego. Kupimy tam m.in. bluzy, koszulki i czapki o tematyce komunikacji miejskiej. Będzie on znajdował się w punkcie przy al. Kromera. Osoby, które chciałby skorzystać z zakupów przez internet, będą miały taką możliwość od 26 listopada.