Prezes MPK zaprasza pasażerów!
Prezes MPK zaprasza pasażerów!
W Biurze Obsługi Pasażera MPK można porozmawiać oko w oko z nowym prezesem Spółki Krzysztofem Balawejderem. Każdy chętny będzie mógł podzielić się swoimi uwagami i sugestiami dotyczącymi miejskiego przewoźnika. Pierwszy dyżur ruszył już w środę, 15 maja.
Nowo powołany prezes MPK Wrocław będzie dostępny dla pasażerów wrocławskiej komunikacji zbiorowej w każdą środę w godzinach 15:00-17:00 w pokoju numer 4 w siedzibie Biura Obsługi Pasażera MPK, przy ul. Bolesława Prusa 75-79.
Jest to jedno z pierwszych działań, którego celem jest otworzenie MPK na szeroką współpracę z mieszkańcami miasta. Przypomnijmy, że w ostatnich tygodniach Spółka dołączyła do lokalnej inicjatywy Partnerstwo dla Ołbina.
Nowa forma kontaktu z pasażerami
Dobra współpraca z pasażerami, ale także otwartość na ich pomysły i sugestie, to priorytety w działalności prezesa Spółki, który na co dzień… jeździ komunikacją miejską.
– Tak jak powiedziałem po powołaniu mnie na stanowisko prezesa zarządu, jestem otwarty na pomysły i konstruktywną krytykę – także ze strony pasażerów. Cotygodniowe dyżury będą doskonałą okazją, by tą zapowiedź wcielić w życie – zapowiada Krzysztof Balawejder.
Otwarte cotygodniowe dyżury są także doskonałą szansą, aby zapytać prezesa Balawejdera m.in. o plany Spółki na najbliższe lata, o tabor i inwestycje.
Jakie sprawy trafiają do BOP-u?
Kierowca nie zatrzymał się na przystanku albo nie włączył przyklęku, motorniczy przyjechał za wcześnie – z tymi sprawami najczęściej zgłaszają się pasażerowie do Biura Obsługi Pasażera MPK. Od środy będzie można o nich również porozmawiać z prezesem Spółki. W każdym spotkaniu będzie brał udział również kierownik BOP, który pomoże, jeśli będzie to konieczne, napisać skargę albo… pochwałę.