Przegląd prywatności

Chcąc udogodnić Ci korzystanie z naszej strony, wykorzystujemy pliki cookie, które są umieszczane na Twoim komputerze, telefonie komórkowym lub tablecie. Pliki te pomagają nam zrozumieć Twoje potrzeby i dzięki temu doskonalić funkcjonalności naszej witryny. Są one także wykorzystywane do dostarczania spersonalizowanych treści i reklam. Część z plików jest niezbędna do prawidłowego działania serwisu i jego funkcjonalności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie plików cookie, możesz łatwo zarządzać swoimi uprawnieniami, np. we własnej przeglądarce internetowej lub po wybraniu opcji Zarządzaj cookie. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz w naszej Polityce prywatności.

Ikona standardu tekstu prostego

Zmiany w komunikacji MPK:

➡️Po prowadzonej w ostatnich 4 dniach obserwacji napełnień autobusów i tramwajów oraz w trosce o zdrowie naszych pracowników uprzejmie informujemy, że komunikacja autobusowa od wtorku (tj. 17.03) będzie funkcjonowała według sobotnich rozkładów jazdy (przy zachowaniu linii autobusowych dowożących do firm m.in. LG, Poczta Polska). W godzinach szczytu na liniach zostaną uruchomione dodatkowe autobusy. Służby MPK na bieżąco monitorują ruch pasażerski by reagować na dynamicznie zmieniającą się sytuację.

➡️ Dodatkowo, z uwagi na bezpieczeństwo pracowników naszego Biura Obsługi Pasażera, którzy mają bezpośredni kontakt z dużą liczbą pasażerów, zdecydowaliśmy o zamknięciu do odwołania naszego BOP przy ulicy Bolesława Prusa. Dotyczy to również Biura Rzeczy Znalezionych. Uspokajamy jednak, zagubione przedmioty nie znikną i będą do odzyskania, gdy ponownie otworzymy nasz BOP.

Zaznaczamy, że sprawy cały czas będą załatwiane rzetelnie i z pełną uwagą

✉️ mailowo przez reklamacjeh9@mpk.wroc.pl i bonop@mpk.wroc.pl

lub

📞 telefonicznie przez Infolinię (tel. 71 321 72 71 lub 71 321 72 70).