Przegląd prywatności

Chcąc udogodnić Ci korzystanie z naszej strony, wykorzystujemy pliki cookie, które są umieszczane na Twoim komputerze, telefonie komórkowym lub tablecie. Pliki te pomagają nam zrozumieć Twoje potrzeby i dzięki temu doskonalić funkcjonalności naszej witryny. Są one także wykorzystywane do dostarczania spersonalizowanych treści i reklam. Część z plików jest niezbędna do prawidłowego działania serwisu i jego funkcjonalności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie plików cookie, możesz łatwo zarządzać swoimi uprawnieniami, np. we własnej przeglądarce internetowej lub po wybraniu opcji Zarządzaj cookie. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz w naszej Polityce prywatności.

MPK Wrocław

Ikona standardu tekstu prostego

Proszę również kontaktować się z Biurem Obsługi Pasażera – kontakt w zakładce Biuro Obsługi Pasażera.
Jesteśmy do Waszej dyspozycji w dni robocze w godz. 7.00 do 16.00 oraz pod telefonami komórkowym poza godzinami pracy biura.
Na wszelkie pytania staramy się zawsze odpowiadać niezwłocznie.

Prosimy, byście brali pod uwagę to, iż udzielenie informacji może wymagać szczegółowych ustaleń i kontaktu z innymi pracownikami MPK. Zdarzyć się więc może, że udzielenie odpowiedzi nie będzie możliwe natychmiast, ale zawsze z zachowaniem terminów wskazanych w ustawie o dostępie do informacji publicznej.

Do Waszej dyspozycji oddajemy materiał oraz zdjęcia, które umieszczamy na naszym fanpage na Facebooku. Prosimy jedynie, by przy publikacji podawać źródło, z którego pochodzą materiały.
W wypadku chęci cytowania naszych wypowiedzi uprzejmie prosimy o autoryzację.
Osoby, które nie są dziennikarzami, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Pasażera (dane w zakładce Biuro Obsługi Pasażera).

Nie udzielamy informacji na temat kursowania autobusów i tramwajów, dojazdu komunikacją miejską, przebiegu windykacji czy informacji na temat poszczególnych telefonów w MPK. Wszystkie niezbędne informacje znajdziecie Państwo na naszej stronie internetowej.
Skargi od Pasażerów przekazujemy do Biura Obsługi Pasażera lub Rzecznika Pasażera.