Ikona standardu tekstu prostego

Proszę również kontaktować się z Biurem Obsługi Pasażera – kontakt w zakładce Biuro Obsługi Pasażera.
Jesteśmy do Waszej dyspozycji w dni robocze w godz. 7.00 do 16.00 oraz pod telefonami komórkowym poza godzinami pracy biura.
Na wszelkie pytania staramy się zawsze odpowiadać niezwłocznie.

Prosimy, byście brali pod uwagę to, iż udzielenie informacji może wymagać szczegółowych ustaleń i kontaktu z innymi pracownikami MPK. Zdarzyć się więc może, że udzielenie odpowiedzi nie będzie możliwe natychmiast, ale zawsze z zachowaniem terminów wskazanych w ustawie o dostępie do informacji publicznej.

Do Waszej dyspozycji oddajemy materiał oraz zdjęcia, które umieszczamy na naszym fanpage na Facebooku. Prosimy jedynie, by przy publikacji podawać źródło, z którego pochodzą materiały.
W wypadku chęci cytowania naszych wypowiedzi uprzejmie prosimy o autoryzację.
Osoby, które nie są dziennikarzami, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Pasażera (dane w zakładce Biuro Obsługi Pasażera).

Nie udzielamy informacji na temat kursowania autobusów i tramwajów, dojazdu komunikacją miejską, przebiegu windykacji czy informacji na temat poszczególnych telefonów w MPK. Wszystkie niezbędne informacje znajdziecie Państwo na naszej stronie internetowej.
Skargi od Pasażerów przekazujemy do Biura Obsługi Pasażera lub Rzecznika Pasażera.