Ikona standardu tekstu prostego
  • Mercedes-Benz O530 G Citaro II
    Mercedes-Benz O530 G Citaro II

    Jest to „dłuższy brat” wersji K. Autobus ten różni się głównie długością – jest przegubowy. Jedna sztuka dotarła do Wrocławia również w 2011 roku.

    Mercedes-Benz O530 K Citaro II
    Mercedes-Benz O530 K Citaro II

    To najkrótszy autobus we flocie MPK – 10 metrów długości. Autobus jako jeden z pierwszych pojazdów posiada biały wyświetlacz nr linii. Jedna sztuka dotarła do Wrocławia w 2011 roku.

    Mercedes-Benz O530 Citaro i Mercedes-Benz O530 G Citaro
    Mercedes-Benz O530 Citaro i Mercedes-Benz O530 G Citaro

    Są to autobusy zakupione przez MPK Wrocław w latach 2008-2009. Pojazdy podobnie jak Volva są całkowicie niskopodłogowe.

    Volvo V7700K-VD9
    Volvo V7700K-VD9

    Jest modelem „poliftignowym, różni się od zwykłego paroma elementami np. wydechem umieszczonym u góry wozu ? na dachu.

    Volvo 7700H
    Volvo 7700H

    To najmłodszy nabytek MPK marki Volvo. Pojazd podobnie jak Volvo 7700 jest 12 metrowy, z tą różnicą, że jako jedyny we flocie MPK jest hybrydowy. Autobus został wydzierżawiony w 2011 roku.

    Volvo 7700
    Volvo 7700

    To 12 metrowa wersja autobusu Volvo 7700A. Autobusy tej serii przyjechały do Wrocławia w latach 2005-2006.

    Volvo 7700A
    Volvo 7700A

    Jest to „młodszy brat” autobusu Volvo 7000A. Pojazdy te były dostarczane w latach 2004-2006.

    Volvo 7000
    Volvo 7000

    Jest to wersja 12 metrowa autobusu Volvo 7000A. Volvo 7000 jest to pierwszy w pełni niskopodłogowy, jednocześnie nie przegubowy, autobus we flocie MPK.

    Volvo 7000A
    Volvo 7000A

    Podobnie jak MAN, jest jednym z pierwszych przegubowych w pełni niskopodłogowych autobusów we Wrocławiu. Autobusy tej marki były dostarczane z podwrocławskiej fabryki Volvo w latach 2000-2002.

    MAN NG 313
    MAN NG 313

    Jest to jeden z pierwszych przegubowych w pełni niskopodłogowych autobusów we Wrocławiu. Jedna sztuka autobusu dotarła do Wrocławia w 2000 roku.

  • Konstal 105Na
    Konstal 105Na

    To tramwaj wytwarzany w latach 1979–1992 przez zakłady Konstal w Chorzowie. Najstarsze wrocławskie „stopiątki” wyprodukowano w 1975 r. Obecnie jest to najliczniej eksploatowany tramwaj w Polsce.

    Protram 204WrAs
    Protram 204WrAs

    Jest to tramwaj produkowany od roku 2004 przez wrocławską fabrykę Protram. Konstrukcja tramwaju jest wzorowana na tramwaju Konstal 105Na.

    Škoda 16T
    Škoda 16T

    To jeden z dwóch rodzajów tramwajów jeżdżących po Wrocławiu, które nie zostały wyprodukowane w Polsce.

    Škoda 19T
    Škoda 19T

    Różni się od Škody 16T tym, że jest dwukierunkowy (jako jedyny we Wrocławiu). Został zakupiony do obsługi linii 31, 32 i 33 ? zwanych „tramwajami plus”.

    Pesa TWIST(2010NW)
    Pesa TWIST(2010NW)

    To jeden z dwóch najnowszych nabytków MPK Wrocław. Ten w 100% niskopodłogowy tramwaj został wyprodukowany przez fabrykę PESA Bydgoszcz S.A. Ma 3 człony oraz 4 wózki skrętne.

    Moderus Beta
    Moderus Beta

    Wyjechał na wrocławskie tory pod koniec grudnia 2015. Konstrukcja tramwaju jest podobna do Protrama 205WrAs. Tramwaj jest 3-członowy, a jego środkowy człon jest niskopodłogowy.

    Protram 205WrAs
    Protram 205WrAs

    Wyjechały na tory w styczniu 2007 roku. Były to pierwsze wieloczłonowe i przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych tramwaje zakładów Protram we Wrocławiu.