Wyraź pozytywną opinię lub złóż skargę
Zadaj pytanie lub złóż wniosek
Inny rodzaj zgłoszenia
Zgłoszenie szkody wyrządzonej na torowisku tramwajowym
Złóż reklamację / odwołanie
Dane zgłaszającego
Zgłoszenie
Administratorem Państwa danych osobowych jest MPK Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu 50-316 przy ul. Bolesława Prusa 75-79. Dane będą przetwarzane w celu obsługi wysłanego zgłoszenia i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zgłoszenia. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Mogą Państwo również wnieść skargę do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do obsługi zgłoszenia. Więcej na ten temat w informacji nt. Przetwarzania Danych Osobowych.
Pytanie
Odwołanie
Złóż reklamację/odwołanie wypełniając poniższy e-formularz lub skorzystaj z formy papierowej.
Wezwanie
TOKEN – jest to ciąg cyfr i liter identyfikujący dokonaną transakcję. Jeśli transakcja odbyła się za pomocą karty płatniczej wygeneruj go na stronie internetowej:https://www.urbancard.pl/historia-biletow-nabytych-w-kasownikach,a jeśli za pomocą telefonu lub zegarka w jednym z Biur Obsługi Klienta URBANCARD lub Biur Obsługi Pasażera MPK
Treść odwołania